مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-21دانش

فارس من| دانشگاه پیام نور آوج تعطیل نمی شود


رییس دانشگاه پیام نور استان قزوین گفت: امسال حدود 2 هزار و 300 نفر، دانشگاه پیام نور استان قزوین را برای تحصیل انتخاب کردند که از این تعداد 85 نفر در دانشگاه پیام نور آوج پذیرفته شدند و خود را موظف می دانیم که تا آخرین نفر این دانشجویان را فارغ التحصیل کنیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در آوج، به دنبال درج مطالبه دانشجویان پیام نور آوج در بخش فارس من با عنوان مخالفت با تعطیلی دانشگاه پیام نور آوج موضوع توسط خبرنگار فارس مورد پیگیری قرار گرفت.

در متن مطالبه جمعی از دانشجویان آوجی خطاب به رییس دانشگاه پیام نور استان قزوین آمده بود: دانشگاه پیام نور آوج بعد از سالها دوندگی و سختی های فراوان بالاخره در سال 1385 تاسیس شد (17 سال سابقه) و کمک مردم کشاورز جهت تامین زمین برای احداث و کمک خیرین که بیش از80 درصد در ساخت و تجهیز کردن این دانشگاه دخیل بودند انجام شد.

در حال حاضر طبق آمار و گزارشات خود مرکز پیام نور و سایت های دانشگاه، این آکادمی سومین دانشگاه پیام نور قزوین از نظر مکان و تعداد دانشجو می باشد و الحمدالله هر سال بر خلاف دیگر دانشگاه ها تعداد دانشجو روبه افزایش می باشد و قالب این دانشجوها نیز بومی همین منطقه هستند.

فلذا دو سال است زمزمه های مبنی بر جمع آوری و تجمیع دانشگاهای پیام نور سراسر کشور با مراکز استانی بود و تا آنجایی که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| دانشگاه پیام نور آوج تعطیل نمی شود

فارس من| دانشگاه پیام نور آوج تعطیل نمی شود